domingo, 8 de novembro de 2015

Acessando NOSSA BRASILEIRA.

What a fun night! Thank you to everyone who was part of this incredible journey and who was there last night giving me their love and support. Special thanks to @GB65, I couldn't have done it without you! I can't believe our special edition book is sold out already! That makes me so happy, because 100% of proceeds are going to a charity close to my heart. So thank you all for supporting me on this. Love and light. G🙏Que noite divertida! Obrigada a todos que fizeram parte desta incrível jornada e estiveram lá ontem a noite, me dando o seu amor e apoio. Agradecimento especial ao @GB65, não poderia ter feito sem você! Eu não acredito que nossa edição especial do livro já está esgotada! Isso me deixa muito feliz, pois 100 % dos meus lucros serão doados para uma instituição de caridade. Obrigada a todos pelo apoio. Amor e luz. G

Nenhum comentário:

Postar um comentário